Thursday, October 7, 2010

Mood Hari Ni...7 Oct 10

Salam u all..

harini skt kpla..mcm2 pkara tgh pikir..tgh gdo dgn bf..huhu..nk tgk fav korean drama pn xde mood..dh lame follow drama ni 'DONG YI' penah tgk x? hik hik..aku semua lyn ...skrg dah episod 56..pnt tggu setiap mggu nk di tyg.. tp minat punye pasal xpela..




antara barisan pelakonnya :


  • Han Hyo Joo as Choi Dong Yi, later Choi Sook-Bin





  • Ji Jin Hee as King Sukjong






  • Bae Soo Bin as Cha Chun Soo






  • Lee So Yeon as Jang Hee Bin / Jang Ok Jung



  • mls nk upload gmbr yg ni..watak die jahat aku benci!!


  • Park Ha Sun as Queen Inhyeon



  • yg ni watak baik, tp mls juga nk upload sbb die dah mati dlm episod 51..cian die..queen yg plg baik pnh aku tgk..

    coretanku :

    Mula dgn dong yi waktu kecil, ayahnye dan abgnye dituduh sbg pbunuh org bangsawan..dlm usaha melarikan diri..abg dan ayahnya di kepung oleh pasukan kslmatan..mereka di serang dgn anak pnh..pastu mati..tggl dong yi dgn chun so, kwn abg dong yi..tp d org terpisah..

    Gambar dong yi di edar dan ditampal dlm usaha membunuh nya krn dia yg jumpe ada 1 org bangsawan baik yg dah mati..pembunuhnye sbnrnye menteri dlm istana..cerita ni berliku ttg konflik dlm istana dimana semua org nk pertahan kan kedudukan...pastu dgn ptolongan org, die dpt tggl dlm istana sbg org gaji - dlm istana polis xle wt siasatan atau cr2 org..so smpi ke bsr la die slmt..

    Then raja falling love dgn die..mcm2 mslh timbul..suke scene die dgn raja..cute2..hehe..dpt 1 anak boy..tp mati akibat si queen yg jht tu..sdh gile ms anak die mati..baby lg..pastu die kene halau keluar istana..then ngandung lg..smpi anak die bsr 6y..dpt masuk semula istana...tp lg mcm2 dugaan dtg..dong yi ni cukup tabah, bijak..semuanyalah..

    baru smppi cini aku tgk..kalau aku cte details..smpi esok lusa x abis lg..skrg tgh tgk cte PLAYFUL KISS, MY GIRL FRIEND IS A NINE TAILED FOX, SUMMERS DESIRE..ond way..tp penat nye tgk..

    len kali aku cte lg ttg drama korea yg aku tgk..suke2 korean drama

    HaNi---

    0 comments:

    Post a Comment