Tuesday, December 28, 2010

Korean Drama - Secret Garden

best sgt2.....

ni antara pic dr drama ni:








sinopsis:

The drama tells the story of Kim Joo Won (Hyun Bin), an arrogant and eccentric CEO who maintains the image of seeming perfection, and Gil Ra Im (Ha Ji Won), a poor and humble stuntwoman whose beauty and body are the object of envy amongst top actresses. Their accidental meeting, when Joo Won mistakes Ra Im for actress Park Chae Rin, marks the beginning of a tense, bickering relationship, through which Joo Won tries to hide a growing attraction to Ra Im that both confuses and disturbs him. To complicate matters further, a strange sequence of events results in them swapping bodies.

pelakon :

si joo woo so kawaiiii!!!

MY CRAZY ATTENTION RITE NOW!!!

salam semua..

skg aku tgh gile tgk 2 drama korea terbaru tajuk Mary Stayed Out All Night


ni antara pic dr cite mary :















 ini sinopsisnye :

Wi Mae Ri is the cheerful, pragmatic daughter of a failed businessman who had grown used to being constantly on the move to escape from debtors. She becomes fast friends with the free-spirited indie singer Kang Moo Kyul when she nearly ran him over in a car. Meanwhile, her father Wi Dae Han is saved from his debtors by his old friend, Jung Suk, who had just returned from considerable success in the Japanese entertainment industry. Jung Suk, who had harboured a secret love for Mae Ri's mother, sets up a deal with Dae Han to have Mae Ri marry his son, Jung In. In her desperate to escape this predicament, Mae Ri begs Moo Kyul to pose as her husband, and finds herself in even more trouble than before when her father proposes a 100-day period in which she has to divide her time equally between Moo Kyul and Jung In, after which she has to decide who to marry. 

pelakonnye:

boleh jatuh hati tgk jung in dgn kang moo kyul


Sunday, December 26, 2010

Mana Nak Cari $$$$$$$$$$

huhuhuhu..bulan so .......xxxx$$$$$...xpenah cm ni la..mungkin sbb hari tu spend tuk majlis tunang..

lg ni first month bayar wit keta..huhu..

xpe2 insyaallah bulan dpn selesa mcm selalu..

nasib bek ade MAKKKKKKKKKKKK..hehe..cyunk mak..

Monday, December 13, 2010

CERITA LUCU

Jam Budak Punk


Seorang budak punk mengajak kawannya datang ke rumah barunya. Dengan bangga dia menunjukkan ruang-ruang bilik dan hiasan rumahnya itu. Mereka berhenti di sebuah gong tembaga yang besar dan kelihatan menarik dan antik.

Kawannya bertanya, "apa benda ni? Kau budak punk pun boleh minat dengan dikir barat ke?"

"Menarik kan?" Jawab budak punk itu. "Ini bukan alat muzik lah bro. Ini jam bercakap."

"Jam bercakap?! Fuyohh! Bro, macam mana ia beroperasi? Sekarang pukul berapa, cuba kau demo sikit."

"Demo? Kau serius? Ok, tengok ni," kata budak punk itu lalu mengangkat gendang besi yg kelihatan berat sambil menghayun kuat menghentam ke tengah-tengah gong itu yg terus mengeluarkan bunyi yang kuat bagaikan boleh memecahkan gegendang telinga.

Tiba-tiba terdengar jeritan di sebalik tembok rumah sebelah, "Hoi!!! Kau dah tebiat nak mampus ke apa hah?!!! Dah pukul 2 pagi lah biul. Tak tahu nak tidur ke?!! Sewel punya budak!"

"Ah! Dah pukul 2 pagi daaah," jelas budak punk itu.
Kawan dia cuma garuk kepala masih blur dan terkedu lagi nak cakap apa-apa.

CERITA LUCU

Umur Tinggal Enam Minggu


Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, "Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

"Tapi Doktor," Harun menjawab, "Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini... Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?"

Setelah beberapa saat, doktor berkata, "Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari".

Harun bersemangat bertanya, "Dan itu akan menyembuhkan saya?"

"Tidak," jawab doktor, "tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah.

My Engagement Day ^_^

11 DEC 2010

mls la nk cite..tgk gambar je ye, alhamdulillah semua berjalan lancar..



















Thursday, December 9, 2010

new pic...



ESOK SABTU ~~11 DEC 2010~~ HARI PERTUNANGAN KU

salam semua..mcm dah lame x update blog..huhuhu...bz wt persiapan utk majlis pertunangan aku...esok lps zuhur majlis mula..minat2 la semua berjalan dgn lancar.

takut x ekk? mesti esok aku bdebar2..wah dup dap dup dap..

doakan aku k moga2 esok smua terkawal..

amin..

Wednesday, December 8, 2010

Greyson Chance - Waiting Outside the Lines



You’ll never enjoy your life,
living inside the box
You’re so afraid of taking chances,
how you gonna reach the top?

Rules and regulations,
force you to play it safe
Get rid of all the hesitation,
it’s time for you to seize the day
Instead of just sitting around
and looking down on tomorrow
You gotta let your feet off the ground,
the time is now

I’m waiting, waiting, just waiting,
I’m waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines

Try to have no regrets
even if it’s just tonight
How you gonna walk ahead
if you keep living behind

Stuck in my same position,
you deserve so much more
There’s a whole world around us,
just waiting to be explored

Instead of just sitting around
and looking down on tomorrow
You gotta let your feet off the ground,
the time is now, just let it go

The world will force you to smile
I’m here to help you notice the rainbow
Cause I know,

What’s in you is out there
I’m waiting, waiting, just waiting,
I’m waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines

I’m trying to be patient (I’m trying to be patient)
the first step is the hardest (the hardest)
I know you can make it,
go ahead and take it

I’m Waiting, waiting, just waiting I’m waiting
www.musicloversgroup.com
I’m waiting, waiting, just waiting
I’m waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines

You’ll never enjoy your life
Living inside the box
You’re so afraid of taking chances,
How you gonna reach the top?

Tuesday, December 7, 2010

LAWAK LAGI

1. Dua pelajar sekolah rendah upin dan ipin menceritakan tentang kehebatan bapa masing-masing.
UPIN: kau tahu sungai di amazon?
IPIN: ha kenapa?
UPIN: bapa aku la yang menggalinya menjadi sungai.
IPIN: tak berapa hebat tu...
IPIN: kau tahu laut mati?
UPIN: aku tahu..
IPIN: bapa aku la yang membunuhnya.

2. kisah dua orang pembohong-
samuel jackson-"harryson,esok kau boleh tolong aku?"

harryson-"apa yang aku boleh tolong"

samuel jackson-"aku penat la nak menebang pokok cili belakang rumah aku,dari minggu lepas aku tebang tak tombang2"

harryson-"besar sngat ka pokok cili kau tu??"

samuel jackson-"kalau kau berjalan keliling pokok cili tu pagi kau mula petang baru kau habis mengililingnya"

harryson-"Oooo besar betul pokok cili kau ya,kalau mcm tu minggu depan aku tolong kau"

samuel jackson-"kenapa minggu depan pula?"

harryson-"sebab aku nak ambil kerbau aku untuk tarik pokok cili kau tu"

samuel jackson-"kenapa esok tak boleh ke?"

harryson-"tak boleh,dari hujung tanduk ke hujung tanduk kerbau aku terpaksa bejalan seminggu"

3. di sebuah kampung tinggal la dua orang sahabat yang bodoh-bodoh alang dan teramat-amat sengal..
pada satu hari mereka berdua berjalan-jalan di sebuah dusun mangga di dalam kampungnya..

GAZABAN:aku teringgin la nak makan buah mangga
OPETO   :aku pn sama,apakata kita ambil buah mangga kat dusun ni...
lalu mereka pun memikirkan cara untuk menggambil buah mangga itu.
OPETO:macam mana kita nak ambil buah mangga semuanya tinggi2..
GAZABAN:kita ambilah batu ke kayu ke pas tu kita baling la itu pn ko tak boleh pikir kerbetul la
OPETO:mm betul gak,tapi kalau yang jatuh tu tak masak mcm mana buat penat je kita baling
GAZABAN:tu tak menjadi masalah...skg ko pergi panjat pas tu ko picit2 la mana yg dah lembut tu masak la..
lalu opeto pun panjat dan mula memicit2 buah mangga tersebut,setelah selesai beliau pn turun..
OPETO:ok,yang aku picit tadi semuanya masak
GAZABAN:kan aku dah cakap..ha skrg kita baling buah yang masak tu

4.       Lawak Rambut Perang
Seorang gadis berambut perang telah pergi ke
sebuah kedai elektronik..

Gadis    : Saya ingin menbeli TV ini..
Penjual : Sorry, barang ini tidak di jual untuk orang berambut perang..

Gadis berambut perang itu segera bergegas pulang dan terus menyembur
rambutnya. Lalu dia pergi semula ke kedai tadi dan berkata kepada
penjualnya..

Gadis    : Saya ingin membeli TV ini..
Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

Gadis itu berfikir..
"Oh, dia masih mengenaliku'..lalu gadis itu melakukan perubahan
100% kepada dirinya. Dia memotong rambutnya dan mewarnakannya
dengan warna baru, memakai pakaian baru dan kaca mata besar.
Gadis itu menunggu beberapa hari, lalu dia pergi semula ke kedai itu..
Dia pergi ke penjual itu dan berkata,

Gadis    : Aku ingin membeli TV ini..
Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

Kerana kecewa gadis itu bertanya..

Gadis    : Bagaimana kamu tahu aku yang berambut perang..
Penjual  : Kerana ini bukan TV tapi Microwave..
    
5. Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik
tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis.
Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis..
Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia
takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket
seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura
membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya.
"Ha, kan ayah dah keluarkan ni." Si anak teruja dan terus berhenti menangis.
Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya
lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah."

6. Dalam satu pertandingan untuk mencari jaguh pedang dunia,tiga orang peserta berjaya ke peringkat akhir.Jaguh pedang dari Sepanyol,Jepun dan Malaysia.

Di peringkat akhir, semua peserta di kehendaki menunjukkan kemampuan mereka bermain pedang kepada para penonton.

Kotak lalat dibuka, seekor lalat terbang dengan lincahnya,sang jaguh pedang dari Sepanyol menghunuskan senjata dan mengibasnya dengan pantas.Tubuh lalat itu terpotong dua. Penonton bersorak mengkaguminya.

Giliran jaguh Jepun menghunuskan senjatanya.Kepantasan jaguh Jepun memang tiada tandingan,dengan secepat kilat tubuh lalat kedua terbahagi tiga. Penonton berdiri bertepuk tangan memuji jaguh Jepun itu.

Kini giliran jaguh pedang dari Malaysia.Segera ia menghunus pedangnya,mengibas ke kiri dan kekanan.Lalat ketiga masih terbang di udara,tetapi 'penerbangan'nya agak berbeza.Juri dan penonton yang semenjak tadi menahan nafas terpaku dan kehairanan melihatkan lalat tersebut masih utuh dan terbang.

Melihat reaksi demikian,jaguh pedang Malaysia segera berkata,"Tuan-tuan jangan salah sangka, lalat tu baru saja saya sunatkan....

Friday, November 26, 2010

LAWAK..hua hua hua

1.
Seekor anak nyamuk kembali selepas menyelesaikan penerbangan pertamanya...
Ayah nyamuk bertanya bagaimana perasaannya melalui saat penerbangan pertamanya melihat dunia...
"Saya begitu teruja dan gembira kerana semua orang bertepuk bila menerima kehadiran saya..."


2. Seorang abang mengambil air wuduhuk, selepas itu ada seekor kucing usap di kakinya.

Abang: Allah batal air sembahyang aku!

Adik: Apsal pulak.

Abang: Terpegang kucing.

Adik: Mana batallah abang ni.
Abang: Batallah..

Adik: Kenapa pulak batal pulak?

Abang: Kucing betina.. (Jawabnya selamba)


3. Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya.

Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut. Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer:


To : Isteri kesayanganku
Date : 16 May 2002

Subject : Abang telah selamat sampai

Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita.

Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok.Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.




4. JENIS-JENIS MOTOR

Motor paling moden - Modenas
Motor ada hon - Honda
Motor paling best - Suzuki Best
Motor paling bahaya - Honda Hurricane
Motor untuk ahli sukan - Yamaha Sport
Motor paling elegan - Modenas Elegent
Motor yang ego - Yamaha Egos
Motor yang asyik menang - Modenas Jaguh
Motor paling tajam - Honda Blade
Motor untuk menteri - Yamaha Pasola
Motor untuk VIP - Modenas Elit
Motor Red Indian - Tomahawk
Motok reksasa - Ducatti Monster
Motor pandai karete - Kawasaki Ninja
Motor ade class - EX5 Class
Motor satu class - EX5 Class 1
Motor macam terminator - Eliminator
Motor bersayap emas - Goldwing
Motor paling lama - Yamaha Lagenda
Motor atas air - Motobot
Motor muat dalam poket - Motorola

Tuesday, November 23, 2010

My Favourite Music Video

Lee Hyori
U-Go-Girl lyrics

Ya'LL Know What This Is!
Yeah! It's The Princess Lee-Hyo-Ri
She's Back! Yeah! Two Double-O Eight!
Be Ready! Hey Girl!
Girl Girl Hey U-Go-Girl
De Le De Le That That That Girl
Girl Girl Hey U-Go-Girl Baby Baby Baby Baby Girl

Say What!

O neur eun tto eo tteon os eur ib eo ya hil ji
Meo ri neun tto eo tteoh ge man jyeo ya joh eul ji
I geon eo tteo ni tto jeo geon eo tteo ni go min ho min ha ji ma girl
O neur eun tto eo teon mar eur hae ya ha neun ji eo tteoh ge nae mam eur jeon hae ya joh eun ji
I geon eo tteo ni tto heo geon eo tteo ni go min go mmin ha ji ma

Girl Hey U-Go-Girl De Le De Le That That That Girl

Girl Hey U-Go-Girl Baby Baby Baby Baby Girl

(Girl) I je bu teo sol jik hage (girl) I je bu teo dang dang hae ge
Neo ui mam eur bo yeo jwo ba ro I sun gan ji geum I sun gan Tonight
(Girl) ga kkeum ssig eun dal kom ha ge (girl) ga kkeun ssig eun gang ryeol ha ge
Neo ui mam eur bo yeo jwo ba ro I sun gan ji geum I sun game tonight

Girl Girl Hey U-Go-Girl

De Le De Le That That That Girl

Girl Girl Hey U-Go-Girl Baby Baby Baby Baby Girl

U-HA! o neur eun tto eo jjeon il lo na reur bu reu ji hok si na tto mu seun ir I saeng gin geon ji
I geor eo jjeo ji jeo geor eo jjeo go min go min ha ji ma Girl
Geu sa ram do joh a hal kka ma eum jor I myeo
Jue meo ni sog jag eun dong jeon ha na kkeo nae seo
Ap myeon I na ol ji dwit myeon I na ol ji go min go min ha ji ma Girl

Girl Hey U-Go-Girl De Le De Le That That That Girl

Girl Hey U-Go-Girl Baby Baby Baby Baby Girl

(Girl I je bu teo sol jik ha ge (girl) I je bu teo dang dang ha ge
Neo ui mam eur bo yeo jwo ba ro I sun gan ji geum I sun gan tonight
(Girl) ga kkeum ssig eun dal kom ha ge(girl) ga kkeum ssig eun gang ryeol ha ge
Neo ui mam eur bo yeo jwo ba ro I sun gan ji geum I sun gan Tonight

~ PHONE THING ~
Ay Hyori!
What's Up?
What you been doin'?
Why?
Lets roll baby
Um, okay.

~dance~

Crazy Night! Dance All Night!
Let Me Take U Home Tonight!
It's All Right! Hey Girl Party Tonight! (Party Tonight! )
Crazy Night! Dance All Night!
Let Me Take U Home Tonight!
It's All Right! Hey Girl Party Tonight! (Party Tonight! )

Girl Girl Hey U-Go-Girl
De Le De Le That That That Girl

Girl Girl Hey U-Go-Girl Baby Baby Baby Baby Girl
Girl Girl Hey U-Go-Girl
De Le De Le That That That Girl

Girl Girl Hey U-Go-Girl Baby Baby Baby Baby Girl
I Like That That That Girl & Let Me SeeYa
Bring It Back Back Back Girl (OK! )
I Like That That That Girl & Let Me SeeYa
Bring It Back Back Back Girl (One More Time Baby! )
I Like That That That Girl & Let Me SeeYa
Bring It Back Back Back Girl (OK! )
I Like That That That Girl & Let Me SeeYa
Bring It Back Back Back Girl (Girl! )



Ne-yo One In A Million

Jet setter
Go getter
Nothing better
Call me Mr. been there done that
Top model chick to your every day hood rat
Less than all but more than a few
But I've never met one like you

Been all over the world
Done a little bit of everything
Little bit of everywhere
With a little bit of everyone
All the girls I've been with
Things I've seen it takes much to impress
But sure enough you go it makes your soul stand up from all the rest

I can be in love
But I just don't know
Baby one thing is for certain
Whatever you do it's working
All the girls don't matter
In your presence can't do what you do
There's a million girls around but I don't see no one but you

Girl you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this

You're not a regular girl
You don't give a damn about your look
Talking about I can't do it for you
But you can do it for yourself
Even though that ain't so
Baby cause my dough don't know how to end
But that independent thing I'm with it
All we do is win baby

I could be in love
But I just don't know
Baby one thing is for certain

Whatever you do it's working
All the girls don't matter
In your presence can't do what you do
There's a million girls around but I don't see no one but you

Baby you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this
Girl you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this

Timing girl
Only one in the world
Just one of a kind
She mine

Ooh all that I can think about is what this thing could be
A future baby
Baby you're one of a kind
That means that you're the only one for me
Only one for me
Baby (girl) you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this
Girl you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this

Monday, November 15, 2010

::Selamat Hari Raya Aidiladha:: ^_^

Salam,

hari ini 16 nov 2010, esok ialah raya aidiladha..mlm ni nk balik kg kt pontian, johor..xsabarnye tggu esok pg..kompom la tgk lembu kene sembelih..

cian lembu tu tp aku tpakse relakan sbb aku suke sup tulang, sup gearbox..ohhhh..my faveret..

kompom pg esok mesti ade mcm2 juadah ni..xsbrnye..sy suke makan...!!!!

ape2 pun aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....

Sunday, November 14, 2010

About Make - Up

Simple Home made make up tips :

1.) Before starting your makeup you should clean your face thoroughly. Use your soap or face wash gel to wash your face.

2.) After washing dry your face with a soft towel.

3.) Cleanse your face using some gentle cleansers. By cleansing your face you can remove the dead skin cells from the surface of the skin and it helps to clean the dirt deep inside the pores. But while selecting a cleanser you have to be very careful. Go for gentle facial cleansers that are suitable for all skin types.

4.) After cleansing wash your face with water and dry your face.

5.) Apply a suitable toner. Opt astringent toner to close your pores which normally opens after cleansing. Apply little amount of toner to the cotton sponge and rub evenly on your face. Leave it until pat dry.

6.) When the skin is cool and moist apply a gentle moisturizer which is suitable for your skin type. For example if your skin is oily use oil free moisturizer. Moisturizer helps to keep your face hydrate and moist.

7.) If you are using any eye cream apply that first.

8.) If you have any issues in your face like dark spots, age spots, acne mark, or hyper pigmentation you can use a concealer. But concealer should be a lighter shade than your foundation. Select a concealer that suits the color of your foundation.

9.) Now apply foundation. There are two types of foundation one is liquid type and one is cream type. You can select the one which will work best for your skin type. The women with dry skin can go for cream foundation. Be careful while selecting the color of the foundation that will match your skin tone. Take little foundation in your finger tips and apply in your forehead, chin, cheeks and nose carefully and blend it evenly in your face or you can use sponge to blend.

10.) Use powder. Powder is not only useful for coating but also helps to set the concealer and foundation. It also helps the foundation and concealer to stand longer. You can use pressed or loose powder as per your convenience. But give a even finish you can also use a brush to apply powder evenly.

11.) You have to start with eye shadows for your eyes. Select a perfect eye shadow which matches your skin tone and dress. Take a soft eye shadow brush and wipe it lightly in the one which you have selected and gently sweep on your eyelids.

12.) The next step is to apply eyeliner. Now we can get a eyeliner with a thin brush that is more convenient to use and give a good finish.

13.) Next after applying the eyeliner is to apply the mascara to the upper and lower lashes. You can get mascaras in all shades. But black is the color that suits everyone and all types & colors of dresses.

14.) Blush your cheeks it is much important. It makes your cheeks and your face bright. Select a natural color or light color like the color of your palm to blush your face.

15.) As final steps of your makeup process we are going to finish it off with the lips. While selecting a lipstick we should be careful that the lipstick should suite the skin makeup, your outfit and your skin tone. Use lip gloss it helps to protect your lips soft and to give a shining finish to your lips.

16.) It you need apply a lip liner suitable for your lipstick after applying the lip gloss. But use a lip liner if your lips are thin.

Saturday, November 13, 2010

Trip Around Terengganu

Salam 1 Malaysia semua..

dari minggu lepas nk kongsi cerita ms pergi holiday during chinese new year lepas..aku n family include my brother in law n dont foget my beloved also join..

antara tempat yg kita org singgah :

1. Teluk Chempedak
2. Homestay Pak Yem - Baserah
3. Air Terjun Sekayu
4. Tasik Kenyir
5. Pasar Payang

so jp lg aku cite ttg setiap place ni ye bserta gambar..so happening..happy sgt2

Thursday, November 11, 2010

 
Mummy In Pinky Blogger Template by Ipietoon Blogger Template