Monday, March 19, 2018

Anak Syurga

16-05-2017- dapat call dari kawan karib aku yang tgh tunggu hari nk bersalin..die kate baby xgerak dlm perut..pergi hosp Putrajaya scan mmg baby dah xde..Allahuakbar...sedihnya aku..tapi sedih lagi kawan aku tu..aku tunggu die sampai johor..esok pagi aku masuk keje sekejap je..tau die da sampai HSA..terus gerak ke sana..xsabar nk jumpa die..sampai2 dah bersalin normal..Allah permudahkan..senang je bersalinkan Naufal...Alhamdulillah..

Tabah kawan aku tp Allah je yg tau dlm hati die macamana...borak sikit2 ceriakan die..turun jumpe mak kawan dtg dr jauh kelantan..xlama bby dah le bawak balik utk kebumi..aku trus patah balik ke tmn nusa damai..kawan aku amanah kan aku amik gambar@video anak nya untuk tatapan die..aku sayu hati masa baby dimandikan..dikafankan..allahuakbar beratnya dugaanmu kawan..

Da sampai kawasan perkuburan tapi kawan aku lum sampai sebab nk discharge lama jgk..tapi sbb nak bagi die cium baby die buat kali terakhir..kiteorang tunggu jugak..masa die sampai terus bawak baby bagi jumpa kali terakhir..sedihnya..allahuakbar..
Semoga kawanku dan suami tabah menghadapi perpisahan yang sementara ini..Naufal tengah bermain di taman firdausi..


0 comments:

Post a Comment